Post by pinneuculnajol on Feb 10, 2022 22:50:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Scary Teacher 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange krystaller hack ▞▞▞
▞▞▞ Scary Teacher 3D 2022 version ▞▞▞
Fantastisk spil. Denne oplevelse var fantastisk. Her er nogle ideer til en fremtidig opdatering. I stedet for at skulle købe de nye kapitler, hvorfor ikke, hvis du fuldfører kapitel 1, låser du op for kapitel 2. Du bør tilføje nogle nye karakterer, fordi vi kun har nick og tani at spille som. Og her er et level veicle-trick. Intro: Miss T elsker sin bil, lad os gøre den bedre! Sådan vinder du: lim håndtaget, der styrer hastigheden, helt op. Og kom sort maling på den og kom gas på moter, så når den starter eksploderer den
Dette spil er sjovt, og ja det er lidt frustrerende, når hun er i stand til bare at snuppe dig stort set ud af ingenting. For alle de mennesker, der synes, at 0,99 er en uretfærdig pris at betale, efter at de gav os det første kapitel gratis og fortsætter med at arbejde på nye niveauer, er naturligvis nødt til at skabe et spil og gøre alle de ting, der kræves for at lave et godt spil så bare giv det væk. Åh for ikke at nævne at skulle lytte til hundredtusindvis af mennesker, der klager over det gratis spil, du lige har givet dem.
1 stjerne fordi... Først sparkede det mig ud af spillet. Så jeg var lidt sur. Og jeg er ked af det, men det virker som et sjovt spil. Lav det til ipads? Venligst ok farvel, men hvis det er rettet med denne ting, så 5 stjerner
det er ok, jeg mener, jeg ville have givet det en 5-stjerne, hvis det ikke var for mange annoncer, men generelt godt spil, min datter elsker også spillet, bare prøv at gøre de andre niveauer gratis, jeg mener, jeg ved, at du har brug for penge, men vi skal virkelig se 20 sekunder af en annonce, der måske endda kan være lam, skift venligst det tak!
Evil Teacher 3D : Scary Game 12+ - App Store
Jeg elsker dette spil, fordi det minder mig om min første lærer, og du kan spille vittigheder om hende, det er heller ikke så KEDELIGt, det er meget anderledes end kedeligt, men det, jeg ikke kan lide, er de bare fælder, men jeg kan lide det, når du ser en, du kan bære det til den grimme lærer, når hun jeg ikke er, han tuder for at få dig, du kan tude det un frunt af hende, så hun kan sidde fast og slå sine fødder og kan byg gå på florero
Jeg kan godt lide det, men det tager for lang tid at loade, og det har for mange annoncer, og det er ret glat, og jeg har et godt netværk, så.
Jeg gav det 3 stjerner. Misforstå mig ikke, ja, spillet er fantastisk. Jeg spillede det på mine venners divice, og det var sjovt, så jeg installerede det på denne. Når jeg skal ind for at spille, fryser den bare. Jeg ved ikke, om det er min tablet, eller om det er et problem med appen/spillet. Hvis det er, bedes du rette det. Jeg siger ikke, at det er DÅRLIGT, det ER et FANTASTISK spil at spille. Installer det og se om det virker. Som sagt kan det være et problem med MIN tablet.
Jeg ville bedømme 0, hvis jeg kunne, fordi jeg prøvede at spille, og jeg har ikke Wi-Fi, så det gav mig, men min energi var på 0, og jeg kunne ikke se annoncer, så da jeg gav WiFi tilbage, prøvede jeg, men jeg kunne ikke få energi
Jeg er meget glad for at spille dette spil, fordi jeg kunne pranke læreren også du kan gøre mere end hej nabo det spil kun du skal prøve at komme ind i kælderen, som det var super duper nemt, du skal bare få nøgler. Jeg elsker dette spil, fordi du kommer til at ødelægge din lærers tøj og andre ting, hun laver. Dette er et meget godt spil, så jeg håber, at andre også spiller dette spil, så du vil føle dig meget mere rolig, eller du vil grine meget efter at have spillet dette spil. Bare for at sige, at jeg virkelig elsker dette spil.
Download My Scary Evil Teacher 3D: School Life Scary Games APK - Seneste Version 1.0 Til Android-Enheder - prank skræmmende lærer i hendes nye rædsel hus og
Dropdom - Έκρηξη Jewel Παιχνίδια παζλ atk
dette spil er virkelig sejt, men annoncerne er WAAAAAAAYYYYYYYYYY for lange Jeg når næsten ikke at spille spillet, men jeg kan lide spillet, så 2 stjerner xxxx
Arbejder ikke efter god påske
Kan lide det, men har bare brug for lidt flere bedre ting som ikke at være i stand til at bruge det hele tiden og sænke tempoet her for hurtigt for læreren
Spillet er meget nemt, men edderkoppespøgen og den stinkende sauna er de eneste svære.
Læg venligst al ubegrænset energi og ubegrænset kapitel venligst gør det, fordi kapitel 11 udgivelse udgivelse kapitel 2 kapitel 3 kapitel 4 kapitel 5 Kapitel 6 kapitel 7 kapitel 8 er ikke udgivet, så lås venligst op for al ubegrænset energi og alle kapitler
Scary Teacher 3D Simulator lpss
Dette spil stinker, fordi jeg allerede havde foretaget køb for niveau 2, 4 og måske 3. Men lige siden den nye opdatering, står der, at jeg skal betale for dem igen, men når jeg klikker på de niveauer, som jeg allerede har betalt for, står der " Fejl, du ejer allerede denne vare." Og der sker ikke noget. Og også når jeg prøver at spille det første niveau, da jeg ikke kan spille de andre, når indlæsningsskærmen når 80%, går spillet automatisk ned. Så ret venligst denne fejl, og måske vil jeg bedømme 5 stjerner.
Lejupielādēt Lietotne bez maksas. APK fails Android mobilajai ierīcei.
Spillet var sjovt, men jeg ville ønske, at der var et joystick til, når du roterede, hvis det fikser, vil jeg installere det igen thx.
Scary Teacher 3D New Teacher Zombie Part 9 Gameplay ...
Scary Teacher 3D Симулационни rpfd
Dårlig grafik, dårlig animation og også glitchy. Det, jeg hader i dette spil, er, at Miss T kan se dig, hvis du når en vis afstand fra hende, uanset om du gemmer dig, om hun ikke ser på dig eller ej, så kan hun se dig, så længe du er tæt nok på. For eksempel er hun inde i huset, og din udenfor huset kan hun se dig, så længe du er tæt nok på, uanset om der er en væg, hun kan stadig se dig, fordi det er sådan, udvikleren programmerer hende.
Det så ud til at blive et rigtig sjovt spil, men kontrollerne var for svære og ingen hjælpefil, så jeg havde ingen idé om, hvordan jeg skulle manipulere karaktererne. Jeg var ret ked af det. Grafikken er fabelagtig. Spillekonceptet er super fedt. ☹️
Jeg kan meget godt lide dette spil. Lås venligst alle andre kapitler op
Skal betale for at gå til næste kapitel, og jeg ville ønske, at det er gratis at gå til de andre kapitler i spillet. Jeg kan ikke lide det en lille smule, og jeg tror, at andre mennesker vil have, at det er gratis at gå til de næste kapitler, vi vil se, hvad der sker i de andre kapitler af Scary Teacher 3D. Vi vil gerne være retfærdige, så alle mennesker kunne gå til alle kapitlerne. Det var ved at blive super begejstret, så jeg så, at det ikke var gratis, og det gjorde mig ked af, at jeg gerne ville se, hvordan det ender.
Spillet er intet som det beskriver. På de sidste billeder ser du en bil i indkørslen og også en hel masse andre funktioner, som faktisk ikke er tilgængelige i spillet
Dette er det bedste spil, men du gør det svært, og jeg vil stadig spille det, men stop med at gøre det svært min bror kan ikke klare det, og jeg kan ikke, min bror er 6 år, lav spil esaye
Dette spil er så godt, ingen fejl, god animation, spændende niveauer. men et problem er, at alle niveauerne ikke er gratis, som hvis et barn spiller dette spil, hvordan kan han/hun give $99, og nogle forældre tillader ikke engang børnene, så vær venlig at åbne disse niveauer også. Det vil gøre spillerne glade og gøre spillet fantastisk. Ellers er dette spil min favorit. Godt spil. Befri venligst de andre niveauer, og det tager også meget tid at downloade. Tak.
Så godt ❤️❤️❤️❤️👍❤️❤️❤️❤️👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍👍👍👍👍❤️❤️❤️👍👍👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍👍👍👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍👍👍👍👍👍 👍👍👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍👍👍
For mig var det meget glitching, jeg ved ikke, om jeg bare var min telefon eller spillet. Men jeg kan godt lide grafikken, og jeg kan godt lide den nye opdatering i begyndelsen
Dette spil er så godt, men niveauet er hårdt, og hvis du vil undslippe, skal du se en annonce.
Det er et virkelig sjovt, men forudgående spil, og jeg elsker, hvordan det har forskellige kapitler og mange niveauer, men jeg ville ønske, at du kan vælge dit kapitel i stedet for, at du skal færdiggøre kapitel 1 og derefter gå videre til kapitel 2.
det er ok, men når du er færdig med alle de 10 niveauer, står der at købe de andre niveauer, som jeg ikke kan lide, så jeg begynder ikke at få denne app
Fedt, men jello-niveauet er så svært, at jeg gav det 4 stjerner, fordi når du køber varer og bruger dem og fejler pranken, har du dem ikke
Jeg tror, det er det bedste nogensinde, selvom jeg tror, de skal tilføje flere niveauer af karrieretilstand, og hints er virkelig ikke så nyttige, og hvis du fuldfører alle niveauerne, bliver det kedeligt, så jeg ved ikke, om det ville være det værd?
Det her var så godt, jeg elsker virkelig det gik læreren følg mig hjerteslag er hurtigt, det er virkelig skræmmende
Jeg giver denne app 5 stjerner, fordi du kommer til at snige dig ind i hendes hus og gøre ting mod hende, som vil gøre hende sur. Jeg kan virkelig godt lide den del, hvor du får rodet hendes hår til. Haha. Hendes hår bliver aldrig det samme, jeg satte en tand forbi hendes hår, så det hele var klistret. Jeg synes virkelig, I skulle spille det her, det er så fedt og sjovt😂. Jeg er helt vild med dette spil, og det tror jeg, du vil. De kom endda ud med en HALLOWEEN Verizon😈😇
Jeg installerer dette spil og ud fra billederne. Det ser fedt ud, men jeg har læst de andre anmeldelser, og nogle siger, at det er fejlbehæftet og ikke så mange niveauer, så der er ingenting.......
Jeg kan virkelig godt lide det, det er bare, at når du drejer skærmen, tager det en milliard omgange bare for at gå derhen, hvor du vil hen, så det, jeg kommer til, er, at det er fint, bare at dreje skærmen er svært
Først var det fantastisk, men så efter jeg havde købt et par kapitler, gik det dårligt. Efter jeg var færdig med at lave kapitlerne, forsvandt de. Det viste sig, som om jeg aldrig købte dem. Desuden havde jeg kapitel 7, før det blev et kapitel. Det var et "særligt kapitel". Jeg havde det omkring halloween, og så blev det taget væk, fordi det blev et kapitel. Jeg vil have en refusion eller kapitlerne tilbage! De var kapitel 2, 6 og 7!
Ikke meget godt Arbejde med grafik
SÅ SJOVT! Jeg elsker denne app så meget! Det er det bedste nogensinde, jeg ville ønske, at alle fik infernet energi, men det her er det bedste!
Det er et meget godt spil
det var et fantastisk spil, men jeg gik på niveauet, da du skulle befri katten, jeg befriede katten, men efter det sagde de, at det var en fejl, men jeg forstår det stadig ikke
Jeg synes, det er et godt spil at spille, men jeg synes, din virksomhed skal vælge, om nogen har spillet spillet eller ej, så det er nemmere at spille dette spil
Nummer 4 var hårdt
Spil Scary Teacher Ann 3D gratis på CrazyGames. Det er ét af vores bedste Action spil!